מכאניקה כללית

המטרה במשחק היא אינטראקציות והשגת דברים בחכמה והשקעה אישית, אין מקצועות מכאניים לדמויות, כולם בעצם יכולים לשחק כל דבר בהתאם ליכולתם.

קסם הוא נחלתם של נאפסים המגלמים רוחות, הן יכולות להעניק לדמויות שחקן ברכות או קללות או לפעמים חפץ קסום, אך זה נדיר.

אין סיבה באמת להלחם אחד בשני במשחק.

אם עולה סיבה או צורך, נגיד דו קרב על כבוד או אהבה, להביס רוח רעה או אויב נאפס שם באים חוקי הלחימה לידי ביטוי.

כל לחימה בין דמויות שחקן לשחקן או שחקן לנאפס היא אך ורק בשימוש בנשק ספוג שעבר בדיקה בתחילת המשחק.

כלי נשק עד אורך 90 ס"מ בלבד (האורך כולל להב וידית).

לכל שחקן יש 3 נקודות פגיעה.

אם משום מה זה מגיע לזה, אתם מתבקשים לא להלחם בתוך מבנים משחקיים אלה לקחת את זה החוצה.

אי אפשר למות מנזק, אם מגיעים ל0 אי אפשר להמשיך להלחם עוד באותה הסצנה וצריך ללכת לקבל טיפול רפואי ולנוח.

אין בזיזה של שחקנים אחרים במשחק אז אין למה לתקוף בשביל זה.

אין חוקי גנבה או כיוס, אם אתה מעוניין לגנוב ציוד משחקי בלבד מדמות אחרת עליך לגנוב אותו בלי שישימו לב או שיתפסו אותך ותתמודד עם תוצאות.

טיפול רפואי עובד במשחקיות של טיפול, חבישה, שתיית חליטת תה מרגיע וכד'.

אם טיפול רפואי הוא חלק מקווסט מסויים אז כנראה צריך להשיג דברים ספציפים לקווסט כדי לטפל במצב הספציפי.

לקווסטים יש את הדברים הדרושים להם.

חפצים, איסוף כסף, חומרים מיוחדים וכן הלאה. כולם יהיו ברורים וקשורים אך ורק לעלילת הקווסט בשבילו הם קיימים (חוץ מהכסף שישמש לדברים רבים).